Svar på frågestunden

Hur många bloggar läser du dagligen?
Jag prenumererar på 20 st bloggar. Men jag läser nog runt 60-70 olika bloggar varje dag.

Visst är Pippi bäst ? :D ;)
Klart Pippi är bäst!

Varför döljer du ögonen på alla bilder?
Jag besökte en bloggerska som hade streck över ögonen och hon menade att det är så många som stjäl andras bilder och identiterer. Jag tyckte att hon hade rätt och kände at jag ville också göra så. Och sedan så tror jag att fler läser bloggen (enligt statestiken på bloglovin´ så har läsandet ökat). Det blir lite mystiskt liksom.

När ska du bli gravid och när ska vi gifta oss? och när kommer du hem idag? <3<3<3<3<3<3<3<3<3
Den här kommentaren är min fästman (som ni kanske gissade på) som har skrivit.
Du vet ju att jag vill, men man får ju inte alltid som man vill. Det blir nog så småningom. Och det där med giftemålet, har du råd? ;)

hur kommer det sig att du börja blogga?
Varför började jag blogga? Svår fråga tycker jag. Det var nog för att alla andra gjorde det. Från börja så visste jag inte riktigt vad jag skulle skriva. Men nu går det bara av sig själv liksom:)

hur länge har du bloggat?
Den här bloggen skapade jag nu 2009, men innan det hade jag en blogg som jag gjorde 2007.

är det några speciella bloggar du följer?
Ja det finns många bra. Men en favorit är Eva Blixmans blogg. Joel är en skön bloggare också, och sedan har vi HejaAbbe. Dom tre är nog mina favoriter.

hur många timmar om dagen lägger du på bloggen?
Oj vilken svår fråga. Det är flera timmar, så jag har faktiskt ingen aning.
Men H. blir väldigt less på mig;)

hej.har du några djur?
Nej jag har inga djur, men jag är uppväxt på en bondgård så jag har haft många djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0