Packlista

På fredag kväll/natt åker jag till Göteborg,
jag stannar i nio dagar.
Så jag tänkte att det är dags att fundera
på vad jag sak ta med mig.


Nu har jag börjat packa. Det överstrykna
ligger nu i min resväska.

Packlista för Göteborg;

På tåget;
termosmugg m. kaffe.
naturgodis

Legg

pengar

livsviktigt;
Insulin
testgrejor
ampuller
nålar + extra sprutor
dexstrosol
alvedon

nässpray
linseer

Kläder;
2 par bikinis
strumpor
2 par shorts
2 st klänningar

3 par jeans
mjukisdress
skinnjacka
trenchcoat
trosor+BH
2 st koftor
5 st tshirts
4 st linnen


Skor;
gladiatorsandaler
2 par klackar
2 par lågskor

Hygien;
tandborste
schampo,balsam
hårborste
makeup


Teknik;
kamera+laddare
mobil+laddare
dator+laddare
Ipod+laddare



Kommentarer
Postat av: Sidney the singer

Hello! Jag ska oxå till gbg snart och fan va smart å göra en sådan lista, för jag hatar nämligen att packa och blir alltid förvirrad i slutet haha. Men detta e smartare=)

2009-07-21 @ 16:45:18
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0