Caketime!

Ja, då var det dags att visa några tårtor jag hittat!

Peddobear

Snart blir jag ju
så gammal.
Eller, det ska
ju vara en etta
framför nian.
Och jag vill
inte ha besök
av peddobear!







Jag har hört att
folk äter testiklar
och sånt.
Men livmodrar
är jag lite tveksam
till.










Man måste ju ta
vara på allt.
Ingenting ska
slängas.






















Undrar om det
fungerade;)















Snacka om att
ge bort sitt hjärta.




















Shit happens!














En annorlunda
bröllopstårta
 -faller dock inte
mig i smaken.



















Hon han knapt ut
innan hon ska in
igen.













Hoppas tårtan
luktar godare än
det antagligen
gjorde när bilden
togs.










Du blir vad du äter!



















Skrämmande
verklig
-skrämmande
mycket fritid.
Vilken halsbränna
man måste ha
efter den där
draken/tårtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0