Ta-hand-om-mig-själv-kväll

Idag har jag och älskalingen sprungit omkring på Mariebergs galleria. H shoppade två st massageoljor, en långärmad tröja och två t-shirts. Själv så handlade jag en handkräm med hampa i från boryshop, Depend mirakelkit för naglarna och ett läppbalsam.

När vi kom hem så kände jag för att ta hand om mig själv lite.

Jag rakade benen, la på en ansiktsmask och lite inpackning i håret. Sedan la jag mig i badet som jag hade blandat i lite Moroccan rose (en massage&badolja från bodyshop). Superskönt. När jag badat klart så smorde jag in mig i boddybutter från bodyshop så nu luktar jag ljuvligt.


en av oljorna som H. köpte


Mirakelkittet. Det fungerar jättebra. Endast 150 kronor.


Handkrämen från body shop. Mjukar genast upp händerna. En annan bra sak med denna är att den inte ligger kvar som en hinna på händerna, utan den absorberas direkt.


En boddybutter som jag fick som välkomstpresent när jag blev med i bodyshops kundklubb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0