Nu tänker

Nu tänker jag säga godnatt! Eller inte än, innen det blit natta för min del så ska jag mysa ner mig i sängen, leta reda på några bra serier jag kan kika på, leka runt lite på facebook och prata med min snygga festman ♥ GAAAAH! Jag är så nedrans kär i honom, det går itne att beskriva hur mycket han betyder för mig. Vill ni veta en sak? (Som jag antagligen redan har sagt flera gånger) Han kommer hem i morgon! Snacka om att jag blir lycklig då. Han och Hampus har ju fått lägenhet nu. Så då ska han upp hit och hämta lite saker som han ska ha med ner till Örebro.

På söndag åker vi ner. Ja, ni läste rätt, VI, jag ska följa med ner. Vi ska låna H;s föräldrars bil och sedan så ska jag köra hem den igen på onsdag. Det kommer bli ganska jobbigt. Jag måste fråga pappa om jag får låna hans GPS, för jag lovar att jag kommer köra vilse påväg tillbaka till lilla Sörberge annars. Jag måste hem på onsdag för på torsdag så ska jag jobba igen.

Skolan blir det nog inga problem med när jag är i Gnällbeltet. Det är ju bara att jag tar med mig saker ner så jag kan plugga där nere. Så kan ju älsklingen hjälpa mig också. Jag känner att jag har tappat all ork att bry mig om skolan sedan han flyttade ner. Men varje gång här kommer upp så går det lättare igen. Så jag tror att jag kommer jobba ganska bra där nere.

OJ! Nu blir jag glad! Jag gick in och kikade på mitt jobbschema nu för att kolla vilken tid jag ska jobba i morgon, vet ni vad jag får se?! ATT JAG INTE ALLS JOBBAR NÄSTA TORSDAG! YEY! Tummen upp för det! Men jag måste ändå hem då, annars så kommer jag missa några viktiga lektioner.

Nej, nu blev det ett såntdär långt inlägg igen, jag ber om ursäkt. Nu ska jag inte pladdra på om ingenting något mer. Nu ska jag bara säga godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0