1 februari 2010

När jag kört lillasyster in till dansen i stan så stannade jag kvar där och kollade runt på lite kläder. Jag hittade en jättesöt skjorta och en kjol på H&M som jag köpte + två par örhängen på Glitter.

Sedan ringde Carro och ville att vi skulle till Huli och åka pulka. Så när Magdalena dansat klart så åkte vi till Icamaxi och köpte en pulka för 79 kronor. Sedan for vi hem så jag fick klä på mig täckbyxor och annat. Så när jag hämtade upp Carro så hade jag : två par mjukisbyxortvå par strumpor, en långärmad tröja, en tjock hood, två halsdukar och täckbyxor och täckjacka. FIT FOR FIGHT ;)

Carro hade gjort en liter varm choklad som vi tog med oss också. Väl i pulkabacken så åkte vi tre, max fyra åk, vi insåg att vi inte är barn längre. Vi orkar helt enkelt inte springa omkring i djupsnö till knäna när vi ska upp för en backe, så vi satte oss och pratade och drack choklad istället. Sedan for vi hem. Vi kom på att till sommaren ska vi ta en roadtrip genom sverige och ha roligt:) Vi kom också på att i maj fyller hon 21 och i juli fyller jag 20, så i juni ska vi ha en fest tillsammans. Vi ska nog hyra en lokal och ha rockabillytema. Jag ser fram emot det :)

Nu är jag i lägenheten igen och sitter och camar med min älskling, GAAASH VAD HAN ÄR SNYGG!


Kommentarer
Postat av: Biffen

Om ni gör en roadtrip så måste ni komma till Göteborg.. ^^

2010-02-02 @ 13:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0