17 februari 2010

Hallå igen mina kära!Nu är jag hemma, eller, jag har varit hemma ett tag nu. På svenskan kikade vi på film. Frankenstein. Vi han inte se klart hela så nästa vecka ska vi se klart den sista halvtimmen.

Jag och en tjej på jobbet har bytt stängningspass med varandra i Mars. Jag måste få bort ett pass den 27e nu i Februari, men hon jobbar redan då. Men snäll som hon är så skka hon se om någon kan ta hennes pass på dagen så tar hon min stängning. Det är ju sv¨rare, som ni kanske förstår, att få bort stängningar än vad det är att få bort vanliga pass.

Jag ska se om jag får låna bilen ikväll också. Så att jag kan vara barnvakt. Då tar jag med mig lillkusinen på konfinmandundervisningen så får hon vara med. Hon kan sitt aoch rite lite och der finns nog lite leksaker också tror jag. Sedan måste jag hem och lägga henne direkt när undervisningen slutar halv nio. Men till att börja med så måste jag ha en bil.

Nu då? Jag ahr just smällt i mig två varma mackor med väääldigt mycket smält ost på (mumms) och ska just slå på ett avsnitt av White collar. Justa ja! Jag har fått paket på posten, om jag har rätt så är det ett par snygga skor. Jag måste komma ihår att hämta dom idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0