19 februari 2010

Igår efter skolan så gick jag in på Sundsvall Chocolate hous och fikade. Annelie (som är ägere) gör världens godaste praliner och bakelser! Så jag satt och surrade med henne ett tag.

Sedan vid fyratiden så gick jag ut på stan och handlade litegranna. Ett par leggings, ett skärp och två hårband på Gina. En tröja med puffärmar + 6 par trosor, ögonskugga, bomullspaddar och hårklämmor på H&M. Sedan åkte jag hem mot sörberge. På bussen träffade jag lillebror så jag följde med honom till hans mammas syateljé i sörberge och surrade sedan gick vi och åt pizza.

Hemma så surrade jag med mamma innan jag tog bilen in till Timrå för att gå på KU. Vi hade bjudit in "polengruppen" för att både de svenska och polska eleverna ksulle få se vad vi gör på KU och hur vi ser på gud. Vi lekte lekar, fikade, surrade och hade det väldigt trevligt innan dom var tvungen att åka tillbaka dit där de sov. Vi som var kvar tog då fram singstar och sjöng så hila Timrå hörde oss antagligen, men gud så trevligt vi hade det!


Idag så har jag haft prov i religion och det känder bra. Jag tror att jag klarar det. Nu sitter vi och arbetar med olika uppgifter. Jag har valt att arbeta om islam eftersom att jag sjäkv är troende kristen så skulle jag vilja veta lite med om en annan religion så jag får veta hur dom tänker och vad dom tänker om sin religion och kanske lite vad dom tänker om kristendomen. Så jag har bestämt mig för att försöka träffa någon tjej som bär slöja och test bära det en dag för att få insikt i hur det är och vilka reaktionen man möts utav.



Ikväll ska jag och Carro till Railway och svänga våra lurviga :) Ytterst roligt ska det bli. Men jag ska ta det lugnt ikväll etersom att jag ska på utbildning hela dagen imorgon. Det börjar klockan 10 och jag ska köra dit. Så jag tar nog bara en öl eller två.

Nu ska jag jobba vidare. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sötnos :) jag har en fråga på bloggen som handlar om otrohet, gå gärna in och skriv din åsikt! vore jätte snällt :) hoppas att du har haft en super bra dag. kramkram

2010-02-20 @ 19:54:17
URL: http://polsssson.blogg.se/
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

nu blev jag riktigt sugen på att fika :D

2010-02-23 @ 07:23:44
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0