4 februari 2010

Hallå! Idag har jaag verkligen flygit omkring. Jag ställde klockan på åtta men snoozade fram till halv tio. Jag vet, varför ställa klockan på åtta när jag ändå inte tänker kliva upp då? Äh, jag vet inte, kändes bra :)

Iallafall så åkte jag iväg till Tommie klockan tio. Han hade gjort bilden lite annorlunda än vad jag hade tänkt, men till det bättre. Jag är glad att han gjorde det för det var mycket snyggare :) Vi gjorde inte en hel bil som jag hade tänkt. Utan vi gjorde så att det är bara främre delen som synna och pinuppan sitter på huven istället för att luta sig mot dörren.


(om du vill se en bättre bild gå in HÄR!)

Sedan när vi var klara så åkte jag ner till min farbror och visade upp den. Och vidare därifrån till farmor och farfar. Farmor bjöd på mat. Korvgryta, MUMMS! Hihi.
När jag varit där en stund, när jag blandannat lärt farmor hur tradera fungerar, så åkte jag hem till mamma och pappa. Mamma och jag pratade lite sedan åt vi middag. Biffstroganoff.

Ikväll var det KU också. Först så hade vi medlemsmöte, pratde lite om hur det ska se ut framöver och planerade sportlovsveckan och inför Frankrikeresan. Och såklart fika ;) På slutet spelade Buzz, musikspelet. Eftersom att jag är så dålig på namn på låtar och artister så var det inge roligt så jag får hem tidigare än annars.

Nu sitter jag här och tittat på min bil och pinuppa och lyssnar på Chuck Berry, en riktigt bra sångare :) Nu ska jag in till köket och hälla upp lite mysli och sedan se på tv.

Ha en bra kväll allahopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0