13 januari 2010

Nu har jag varit hemma ett tag. Jag har hunnit sätta på två maskiner med tvätt, så nu är det bara två kvar. Katten börjar bli lugnare nu än i början när jagh bodde här. Nu gnäller han inte lika mycket, han bits inte ock förstör saker lika mycker heller. Fast busig är han ju fortfarande. Just nu hoppar han upp och ner i soffan som en galning. Haha.

Mer då? Jag vet inte. Mamma är i Borås på något jobbmöte så idag har jag fått ha hennes bil.
Just det! Ni vet fågeln jag pratade om förut? Antagligen var det är tjäder eller något liknande. Jag frågade min samhällslärare, han trodde att det var en tjäder. Jag tog ju en bild på den med telefonen så jag visade bilden.

Jag är ensam i lägenheten med katten nu. H. är fortfarande hemma hos sina föräldrar och pluggar. Hans mamma fyller år på torsdag också. Jag tror jag ska köpa en blomma eller någonting. Hon fyller ju inte jämnt så det blir bara någonting litet. På lördag har mamma bjudit hem dom till oss på  middag också. Pappa är ledig (och jag med på en helg, äntligen!) så det blir hela min familj också.

Nu är det ca 10 minuter kvar till tvätten är klar. Så jag ska nog bara spela facebookspel till dess att jag ska byta i maskinerna. Sedan måste jag komma  ihåg att fara på Ica och lämna tillbaka filmen jag hyrde igår +köpa lite toapapper.

Vi hörs kanske senare!

Kommentarer
Postat av: S

coooolt!! :D

2010-01-13 @ 19:24:24
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0