20 januari 2010


En ovanlig jag med rött läppstift någon gång i sommras.



Hejsan mina vänner!
Gud vad jag nyser. Halsen bränner och snoret rinner också. Fan att man ska bli sjuk igen. Men jag har för mycket att göra idag för att sjukanmäla mig.


Första lektionen börjar 12,25 och är svenska, på fotolektionen efter jobbar vi själva så jag tänkte redigera några bilder. När Samhällen är slut 15,30 så ska jag hem och fixa lite mat innan jag måste in till Timrå för konfirmandundervisningen. För er som missat det så är jag konfirmandledare. Ett väldigt roligt (ideellt) jobb.

Igår var jag till bästa vännen på sjukhuset. Jag lämnade av ett par skor, ett simkort (till telefon) och en parfym, som förövrigt doftar juuuuuuvligt <3 Jag kom när dom satt och åt så jag satte mig ner och surrade lite. När bästa vännen och några andra skulle ut och röka så passade jag på att åka hem.

På kvällen så åkte jag, H, och Magdalena till Timrå gymnasieskola, det var öppet hus så Maggie skulle titta på vad de olika linjerna gör. Fast det spelade nog ingen roll för hon har bestämt sig för an skola nera i Visby. En film och scenskola. Men hom måste ju ha några backuplinjer på fall att hon inte kommer in. Det är riksintag och endast 16 platser. Dessutom är det casting och intervju. Jag jag tror helt ärligt att hon kommer klara det galant ändå.


Nu sitter jag i soffan med en sovande katt bredvid. Han är så söt när han sover.
Jag funderar på om jag ska koka några pärer och steka på lite kött innan jag far in till skolan. Vad tror ni om det? :) Jag tycker att det låter som en perfekt ide, dessutom är jag ganska hungrig :P Haha

Nu har jag inte tid att skriva mer, jag måste sätta min plan i verket :P + platta håret.


Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: friday

Ät mat kvinna! :D

2010-01-20 @ 11:15:26
URL: http://amazingfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0