22 januari 2010

Hej alla glada!
Nu är det ju några dagar sedan jag skrev någonting, men det har ju itne hänt så speciellt mycket att berätta om. Idag är det ju fredag, och 150dagarsfesten på stadshuset. Det innebär att det är 150 dagar till studenten. Det är många som ska gå, men jag är inte en av dom.


Som sagt så är det ju fredag idag. Jag skulle ha tatuerat mig idag klockan fyra, men inatt fick jag sms av Tommie där han skrev att hans dotter är sjuk så vi kan inte göra det idag. Så det blir nog till veckan istället. För er som inte ver så har jag redan fyra stycken, två svalor, ett bibelcitat och ichtusfisken. Så denna blir min femte. Det ska vara en röd&vit -55a belair HT 2dr med en pinuppa. Jag tror att det kommer bli huuuuur snyggt som hellst :D

Bilen är min absoluta drömbil, så att så fort jag får råd ska jag försöka få tag på en -55a belair. När den dagen kommer är jag den lyckligaste tjejen på jorden. För då har jag allt man kan önska sig. Man, barn hus + bilen. (Jag har inga barn nu, och är inte gift,  men eftersom att det antragligen kommer ta lång tid innan jag får min bil så hinner nog jag och H. både gifta oss, skaffa bern och villa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0