23 januari 2010

Ojojoj. Nu har jag städar i snart två timmar. Och jag är inte klar på långa vägar. Badrummet är klart, jag sprutade av hela rummet med duschsprutan innan jag skrubbade rent toan och badkaret. Sedan spruta av en gång till. Jag har diskat, bytt lampor, bäddat sängen och bäddat upp soffan. Nu håller jag på att vädra inne i vardagssrummet medan jag damsuger inne i sovrummet.

Jag har fullt upp med andra ord. H. däremot är på hockey med pappa sin. Hockeyn började fyra. Så jag är nog klar innan jag ska hämta dom. Hoppas jag ^^.  Katten busar ute på balkongen och springer in i jämna mellanrum och vill bli klappad innan han springer ut igen, han är så söt den katten.

Amanda Jenssen, Lasse Lindh och Lars Winnerbäck dunkar högt ur högtalarna och gör städanter lite roligare. Inte mycket kvar nu. Det är högar med soppåsar i hallen. Måste komma ihåg att ta ut dom sedan. Boka tvättid måste jag också. Jobbigt. Nu är det färdigvädrat, det är för kallt för det nu.

Men just ja! Städa var det. Vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: friday

Tack för att du städar älskling. Uppskattar verkligen allt du gör trots att jag har svårt att visa det. <3

2010-01-24 @ 12:49:47
URL: http://amazingfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0