23 januari 2010

God morgon allihopa! Eller godmorgon, god dag kanske man borde säga. det ör ju faktiskt mitt på dagen. Jag hade ställt klockan på kvart i tio, för H, och jag hade tänkt åka i backen. Men jag har åm träningsvärk i ben och rumpa, så vi sket i det.

Istället så ska vi till badhuset. H, ringer till Marcus nu och ska se om han ska med. Så vi får se vad han säger, annars åker vi själva. Bubbelpool, bastu, ångbastu. Härligt må jag säga (Y).

Vi såg ju på film i gårkväll/natt. Bruno. Rolig film ska ni veta. Störtskön kille detdär. Om ni inte har sett filmen måste ni se den. Haha, vi skrattade många gånger jag ocg H.

Nu ska jag klä på mig innan vi ska hem och hämta badkläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0