26 januari 2010

När skolan var slut så gick jag och köpte biljetter till vårshowen i morgon. 200 kronor för en vuxen och 2 barn. Billigt:) Sedan åt jag i matsalen. Ris, någon gryta och massor med grönsaker, det var gott:)

Nu är jag hemma och det är varmt (om du har läst föregående inlägg så vet du vad jag menar). Jag var till 52an på sjukhuset och lämnade lite saker till bästavännen innan jag for till ica maxi och handlade. Lite mat och en ny kattspade. Den andra var trasig:P Nu sitter jag bara och lyssnar på musik, men jag ska snart in till sörberge och träffa Emil en snabbis. Det var en vecka kanske sedan sist.

Just ja, jag ringde Petra på Sundsvall energi förut. Jag har sökt sommarjobb/vikariat i år igen på blåberget. På ansökan skrev jag att jag kan jobba hela sommaren, men förra veckan fick jag veta att jag ska till södra Frankrike första veckan efter studenten. Så jag ringde och sa det till henne så att jag inte får jobb när jag är borta:P Det vore ju inte så bra. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0