28 juni 2010





Hejhej!
Visst har jag en otroligt snygg morgonfrippa? ;)
Jag sitter och äter frukost nu, jordgubbar och vattenmelon, medan jag har justin timberlake med "cry me a river" på tv´n. Jag har just läst gårdagens aftonblad en gång till ;) Varför vet jag inte. Haha.

Vill ni veta någonting otroligt roligt, som jag verkligen ser fram emot? På torsdag blir jag och Tommie Östermalmsbor. Ja, Östermalm i sundsvall och inte i stockholm :P Klockan 12 på torsdag ska vi hämta nycklarna och sedan är det bara att börja flytta in våra saker. Förra veckan köpte vi en till del till soffan så att den blir större. Det skulle bli konstigt annars eftersom det nya vardagsrummet är större än det vi har nu.

Vad är det som gäller idag då? Jo halv tolv börjar jag jobba. Innan dess ska jag ner till tvättstugan och boka en tid, vi har lite tvätt nu som vi måste tvätta innan vi flyttar. Jag måste hem till mamma och pappa och kolla om jag har fått någon rolig post, eller om det bara är räkningar.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0