090407

Godmorgon bloggen!
Eller varför skriverman"Godmorgon bloggen"? det är ju till er läsarejag skriver godmorgon till egentligen.
Dagens schema är då detta;
10,10 Yrkesteknik
12,35 Estetisk verksamhet (Dans)
18,00 Tattueraren

Eftersom att jag går fotoprogrammer i Sundsvall så är min yrkesteknik Foto. Där lär vi oss (förutom kamerans egenskaper) hur man exponerar rätt. studiosminkning, naturfoto, studiofotografering och en massa annat.

På dansen lär vi oss allt ifrån klassisk balett till swing och street.

Ikväll ska Frida tattuera sig så eftersom attjag känner tattueraren så ska jag följa med:) Frida ska skria en text (genom svårigheter mot stjärnorna(på latin))  och stora stjärnor under. (Y)

Förutom allt det så ska jag träffa min Babe och äta.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0