Det skulle vara..



- Åka en jordenrunt resa. Jag vill verkligen se nya plaster som jag kan fota på.
Det enda som går att fota här hemma är just nu snöhögar och asfalt.


-  Ta studenten. Jag som gick om ett år för arr jag bytte linje, får se på när alla
gamla klasskompisar tar studenten iår. Men själv får jag vänta ett år.

- Flytta ihop med H. Vi har varit tillsammans i ett år en månad, tre veckor och tre dagar.
Och förlovade i fem månader, tre veckor och tre dagar. I fabruari-mars så var vi lägenhetsvakt åt
H;s kusin som var i USA, så vi har redan "testat på" och det var helt underbart.
Så nu tycker jag att det är på tiden att vi köper eget.


- Få barn. Nu tänker ni att jag är för ung. Men det tycker inte jag.
Både jag och H. drömmer om barn men vi ska vänta till jag har tagit studenten och till vi båda har fast jobb.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0