090224

Hur träffades ni?  På en fest som ingan av oss skulle gå på från början.
Hur länge har ni vart tillsammans? Ett år, idag
Är ni förlovade?  Ja
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Tänkte gå ur skolan först.
Har ni haft sex?  Självklart.
Kommer du ihåg er första kyss? Klart jag gör.
Vem sa "jag älskar dig" först? Henke.
Vem är äldst?  Henke
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Henke
Vem sjunger bäst? Ingen:P
Håller ni i handen på stan? Ja
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej.
Vad har ni gemensamt? Det mesta :)
Blev du kär vid första ögonkastet? Nej.
Har ni någon speciell låt? Nej
Har ni några framtidsplaner? Att gifta oss, få barn och flytta till hus.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej
Vilket är ert bästa minne? Flera.
Vem lagar bäst mat? Henke
Vad gör ni en vanlig vardags kväll? Kollar på tv;P
 Vilka är din partners snyggaste underkläder? Råsa kalsongerna han fick av min när han fyllde.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades? Nej,
Blir ni lätt svartsjuka på varandra? Beror på.
Brukar ni bråka? Nej
Ringer ni eller sms:ar ni mest? Vi ringer .
Brukar någon av er prata i sömnen?Båda två:P
Sover ni ihop varje natt? Ja.
Har ni träffat varandras familj? Självklart!
Kommer ni vara tillsammans föralltid? Klart vi kommer.



Jag älskar dig Prinsen min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0