Stackast fötter.

Jag har ont i mina fötter, och i knäna. Jag har jobbat idag, 10.00-19.00.
Roligt att jobba :) Nadja ringde i torsdags och undrade om jag ville ta hennes pass idag.
Såklart att jag ville det. Jag har inte fått en enda schemalagd tid innan den 23e juli.
Så mina arbetsdagar denna månad är 23e, 25e, 26e, 27e.
Synd bara att jag åker till Göteborg den 24e. Jag har ju redan biljetter.
Möjligtvis så skulle Ann på jobbet ta dom passen. Skulle höra av  sig när hon visste.


Nu sitter jag och  funderar på hur jag sak göra Carros nya design på bloggen.


Kommentarer
Postat av: carro

Helllo, ja jag kan skicka bilder=) måste bara fundera ut nån bra å texten kan du nääästan förstå "Rock 'n' roll":D

2009-07-06 @ 09:01:25
URL: http://carolinesundqvistt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0