Skönhet

Hej góbitar!

Nu känner jag mig som en skönhet.
Nyduschad, nyrakad, plockade bryn, fixade naglar, brun och blond. Visst har jag bristningar på låren men sånt är mänskligt och det är ju inte nångon som tänker på dom heller. Altså är jag så snygg som jag kan bli :)
Jag vägde mig nyss, 58 kilo. Jag som hade lyckats nå 60 också tappar jag vikten lika snabt igen.
Nu kanske ni tycker att jag är konstig, men jag vill väga 63 kilo. Varken mer eller mindre. Men så fort jag har lyckart nå drömvikten så tappar jag den. Hur ska jag göra för att hålla  63 kilo och inte fara ner på 58? Jag är tacksam för svar!

Om en kvart så slurat H. och då är det mys framför en bra film som gäller. Vad kan vara bättre en dag som denhär, när det är tråkigt, mulet väder?

Kommentarer
Postat av: Mikk

Fin blogg!(:

2009-06-21 @ 03:25:19
URL: http://onormalaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0