090503

Hej !
Jag hade jättekul igår, Jag dansade jättemycket:) Fast det var bara gubbar som bjöd upp :P Ja, förutom en killkompis. Och sedan så körde jag in I. K. och J. till stan. Så jag ringde S. och kollade vart han var.
Han kom iallafall upp till bion och snackade. Jag är faktiskt så himla avensjuk på honom, han har en belair från -55. Min drömbil, bara att hans är fel färg.
Sedan så kom H. Han var så snygg och sexig och vacker när han kom. Dansandes till musiken som vi spelade i bilarna;)
Vi tog ett varv i Donken driven och sedan parkerade vi på Tradarna. En massa bilar som leker där på somrarna.
På hemfärden så var jag så trött, men H. kunde inte köra eftersom arr han hade druckit. Men vi kom hem efter ett tag iallafall.


Jag känner mig ganska hängig idag. Jag håller nog på att bli sjuk, så jag ska nog bara ligga och kika på film hela dagen.



Ha en bra dag!



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0