090504

Hej alla söta och underbara läsare!

Aaaaah.. Nu äntligen från mina fötter vila. Jag får alltid så ont i fötterna, eller inte ont heller dom blir väl bara väldigt,väldigt trötta när har har jobbat. Idag så gick det jättefort, jag märkte knappt hur tiden flög förbi.
Det är jättekul att jobba på McDonalds, iallafall jag tycker det.
När jag slutat köpte jag en jordgubsshake och for iväg till kusinen.
Nu är jag hemma, och fötterna mina tycker om mig nu för att jag bara sitter ner för en liten, liten stund ;)
Nu ska jag föra över pengar till H;s mamma som la ut pengar till mallorcaresan i september.

På tal om resa, om två dagar åker jag till Londan!



Bild lånad från google.se

Föresten! Kom med förslag om vad jag ska göra i London!

Kram


Kommentarer
Postat av: Biffen

Det är fusk att du får åka till london, jag vill också..! Vaxmuséet är coolt, såvida du itne vart där innan, sen finns det en god mexicansk resturang vid lester squere, inte långt från picadilly.. :P

2009-05-04 @ 23:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0