090520

Hejsan!
Kärlek. Att det lilla ordet kan göra så mycket.
De flesta har ju varit kär någon gång, men de få som aldrig har fått känna det lyckoruset som man får av att älska någon.
Jag kan inte föreställa mig hur det är att inte känna kärlek för någon.
Det finns ju en sjukdom som gör att man inte har några känslor. En tjej jag känner, en kompis till min lillasyster,  har den sjukdommen och jag tror att den är väldigt jobbig att leva med.
Tänk om du sitter med dina vänner och dom berättat hur kär och lyckliga dom är ovh du itne vet vad dom menar för att du aldrig har haft den känslan.

Ikväll tycker jag att vi ska ägna en tanke till alla dom som inte inte har eller inte kan älska någon.
Jag vill ge er alla en stor kram.



KRAM

Kommentarer
Postat av: frida

JAG ÄLSKAR DIG!

2009-05-21 @ 16:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0