090524

Hejsan alla söta monster ute i världen! (och hej till alla er andra också föresten!:))

Nu är det tre dagar sedan jag bloggade senast. Jag håller på att gå åt. Men jag tänkte att jag måste hålla mig ifrån bloggen ett tag eftersom att H. känner sig lite bortprioriterad. Men nu går det inte mer, JAG MÅSTE FÅ BLOGGA!! Bra att H. sitter hemma hos sig så att jag får lite ensamtid med datorn och bloggen ;) Haha.

Hur är det med alla mina underbara läsare ikväll då?
Själv är jag lite trött, nyss hemkommen från jobbet där jag har slitit hela dagen! Eller, ja, iallafall mellan 16 och 19 ;) Mamma ropar att rabarberpajen som hon bakat är klar nu. Så nu ska jag säga hejså en liten stund då jag ska smaska imig lite paj :D



Massor av kärleksfulla kramar till er alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0