Lördag

Förlåt att jag itne har bloggat så mycket. Men vi har inte gjort så mycket. Det är samma saker varje dag. Så jag anser att jag behöver inte skriva samma sak varje dag :P

Igårkväll var vi ut. Först så gick vi till Villa Strömpis, där det var mest gamlingar ;) och några ungdommar på dansgolvet. Så grabbarna tyckte att vi skulle gå till Frimis, där det gudskelov var fullt drag, trots att det är sista helgen innan lön. Det var trevligt. En helt okänd kille gick fram till Hampus och började snacka med honom, så jag och H trodde att dom kände varandra. När jag frågade vem killen var så sa Hampus att han inte hade en aning :P
Hihi.

Nej, nu är det dags för middag tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0