Oj, jag

Oj, jag har legat i sängen precis hela dagen. Nu först har jag klätt på mig. Men har jag sovit? Nej, jag har spelat "ZooTycoon", "Mulle Meck bygger bilar" och "Mulle Meck bygger hus". Nu får tycka att jag är barnslig om ni vill, men jag älskar barnspel, barnprogramm och barnböcker, det är sådan jag är. Jag älskar att vara barnvakt för då blir jag också ett barn igen. Leka mamma pappa barn, leka i sandlådan, gunga och hoppa studdsmatta. Bland de  bästa saker jag vet är att vara med barn. Barn är inte så invecklade som tonåringar och vuxna kan vara. Ingenting är för dumt.

Finns det fler nittonåringar som jag, som älskar barnprogram?


Dom två jag älskar mest i hela världen, Wilma, min kusin, och min älskade festman. Förhoppningsvis blir väl jag också med barn snart så jag kan leka hela dagarna.

Kommentarer
Postat av: Isa

JAG SÅ KLART :D

2009-11-15 @ 21:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0