H. är

H. är och hämtar en soffa till ägenheten och själv så sitter jag här och bloggar och "facebookar" Haha. Jag vet inte när han kommer tillbka. När han kommer tillbaka så ska vi iväg till ONOFF och lämna in hans bärbara och sedan tar jag bilen och far hemmåt. Jag tänker göra en liten avstickare till Ockelbo och hälsa på mormor. Det är så l'nge sedan jag träffade henne. Om jag inte missminner mig så var det på mamma och pappas födelsedagsfest i mars. Ett litet tag sedan alltså.

Nej, nu ska jag fortsätta med mina facebookspel ;)

Ha det så bra :D

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten (Also in English)

SVAR:



Ja memento är en av mina favoritkrogar nu mer också :) All Star är också riktigt bra lit längre ner i stan vid Olearys gamla lokaler. Båda dom ställena är riktigt trevliga & har både goda drinkar & snygga lokaler :)

2009-10-22 @ 00:29:16
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0