Hallå! Nu

Hallå! Nu är jag äntligen hemma igen. Jag har iallafall kommit på vad jag ska skriva om på svenskan. Det blev inte det jag sa att jag skulle skriva om i förra inlägget, jag ska skriva om arbetslöshet och sjukskrivningar istället. Jag tror att det är lättare, och framför allt mer intressant eftersom att det har blivit så stort nu. När jag hade skrivit två stycken på skoldatorn så tänkte jag att det är nog lika bra att spara redan nu eftersom datorerna har en tendens att hänga sig. Men, jag han inte. Datorn hängde sig och stängde ner hela programmer av sig själv. Såklart blev jag arg och skrek, vilken mina kära fina classmates tyckte var roligt så dom börjar skratta :P Fast det hade jag nog också gjort om det hände för dom, men vi älskar varandra ändå:)
Jag hade tur i oturen iallafall för när jag startade upp programmet igen så kom det upp en ruta osm undrade om jag ville åretställa föregående dokument så jag förlorade ingenting. Men för att vara på den säkra sidan så tänkte jag maila det jag skrivit till mig själv. Såklart så slutade internet fungera så det gick ju inte heller. Det slutade med att jag fick skriva ner allting på papper. *SUCK*.

Jag följde med Maria på stan och kikade på stövlar, de par hon hade tänkt köpa först var jättesnygga, fram till att ohn testade dom, visst dom var jättefina då också men don"säckade ihop sig" så hon ångrade sig. Så vi kikade efter stövlar i alla skoaffärer inne i sundrvall men det slutade med att hon inte köpte några alls. Jag tycker om Maria, hon är så lätt att prata med. När vi går på stan efter skolan eller bara tar en fika så pratar vi om allt mellan himmel och jort, det är så trevligt.

Jag tog kvart över tre-bussen hem så nu sitter jag här. Jag har börjat småplocka lite på rummer för det ligger lite kläder på golvet. Jag vill ju att det ska vara fint när H. kommer hem i morgon. Jag kommer nog inte ha tid att städa i morgon. Fast ioch för sig, jag börjar inte fören halv två i morgon så jag hinner nog innan jag ska till bussen.

Det är ju i morgon vi har tårttävlingen på Hedbergska utanför matsalen. Så om du gå på Hedbergska så kom förbi matsalen i morgon klockan två och smaka på HVFO07s tårta, den kommer lätt vara både den snyggaste och godaste:)

Nej nu ska jag göra lite kaffe, leka runt på facebook, städa och plocka lite innan jag ska fara in till Timrå fr konfirmandundervisningen :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0