Hej godingar!

Hej godingar! Nu är vi i Örebro, i Hampus studentrum. Igår fick jag sluta en timme innan jag skulle ha slutat egentligen. Så jag ringde älsklingen, köpte en kaffe och sedan kom han och hämtade mig. Vi for då bort till Petersvik och hämtade upp Hamp. Så halv sju var vi på väg.
Vi stannade endast en gång för att tanka, kissa och äta en korv. Sedan for vi nonstop. Med mig som kartläsare. Kan ni tänka er?! Jag höll mig vaken nästan hela vägen, jag somnade när det var ca 4 mil kvar till Örebro.

Vi var framme 23.51 och då började vi bära upp grejorna fron bilen upp i nya lägenheten. vi ska se om jag får tag på en kamera så kan jag fota. Det första vi möttes av var kissdoeften, och ändå har det varit en städfirma där :/ Ett pluss är ju iallafall att dom hat nära till Universitetet.

Nu hinner jag inte skriva mer. Jag ska fixa håret. Jag är nyss utkommern från duschen. Ha en underbar dag alla mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0