Minns ni att jag utsattes

Minns ni att jag utsattes för "Tunnelblottaren" i Sörberge
i våras? Iallafall så lyssnade jag på radion på väg hem från
skolan idag, och jag fick höra en positiv nyhet. Polisen har
äntligen tagit in en misstänkt för detta.
Den här mannen har
blottat sig ungefär 20 gånger i Sörberge sedan i våras. Polisen
spekulerar också i om det till och med är merän en blottare.

Vilket som så blev jag glad att det äntligen händer någonting.
På radion så sa dom att det är en 25årig man. Mannen nekar,
såklart, men han kan ju faktiskt vara oskyldig. Men jag tycker
att det är bra att dom har tagit in någon på förhör. Det är den
första som misstänkts. Vad jag vet om iallafall.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Nej men vad sjukt, vad tänkte du när det hände :S

2009-10-02 @ 20:48:38
URL: http://tanjaritasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0