God morgon!

God morgon! Ni borde höra min mage,
det låter som en ilsken varg eller någonting
i den stilen :P Jag är så himla hungrig.

Inatt hade jag svårt att somna, jag grät mig
själv till sömns. Det här kommer bli mycket
jobbigare och svårare än vad jag trodde.
På dagarna går det hyffsat bra, men på
kvällarna går det inte att undvika. Tårarna
bara forsar fram helt av sig själv. Att inte få
pussa H. godnatt, att inte få smeka honom
på kinden medan jag säger "jag älskar dig".
Det enda jag kan göra är att prata med honom
på telefonen. Kan inte ett år gå snabbare!!



Världens underbaraste festman tillsammans med världens underbaraste kusin!

Kommentarer
Postat av: friday

Kom och kramas med mig istället :)

2009-09-08 @ 13:54:28
URL: http://amazingfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0