Hej godingar!

Hej godingar! Nu är jag på skolan, en och en halv
timme för tidigt. Det var så att pappa skulle in med
sin bil till stan på lagning, så jag körde efter med
andra bilen så han kunde ta den till jobbet. Så jag
stannade kvar här inne. Onödigt att åke hem och
sedan behöva gå till bussen på en gång, eller hur?


Jag tänkte visa lite facelook och outfit för dagen:

Det enda sminket jag ahr idag är puder och genomskinligt läppstift. Ja du läste rätt. Läppstift.
















Klänningen är en stickad skönhet från fjolårets kollektion från Gina.

















Färgen heter "Hologram" och blir som mina läppar. Endast lite glans.































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0