1 april 2010

God morgon god morgon, hör fåglar.... Eller någonting sådant, det är ju inte derekt morgon nu heller. Det är ju mitt på dagen. Nu håller H. på att packa, han åker tillbaka till örebro idag :( Jag vill att han ska stanna!

Idag är det ju första april också, men jag känner inte för att lura någon idag. Ifjol skrev jag på bloggen att jag och H skulle gifta oss, att datum, kyrka och präst var bestämt och bokat. Jag kan ju lova att jag fick många telefonsamtal den dagen ;) Tyvär var det ju inte sant. Fast vi ska ju gifta oss, i framtiden, om några år. När vi har jobb, egen lägenhet och så vidare.



Föresten så har jag gjort en ny bikini som ni måste rösta 5 stjärnor på :D

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Kommentarer
Postat av: friday

Du får vara med mig i helgen! :D

2010-04-01 @ 12:41:24
URL: http://amazingfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0