22 augusti 2010



God kväll!
Camilla var hemma så vi stannade där någon timme. Amelia lekte med Alfred och jag och Camilla satt och surrade. Det var roligt att träffa henne igen :). Men jag tror inte att Amelia tyckte att der var så roligt längre när det kom en massa myror och började äta på hennes fötter. Stackaren hade så ont. Men efter lite muffins i munnen och salva på fötterna var det bra igen.

När vi kom hem blev det potatisbullar till middag, den tjejen älskar potatisbullar. Hon vill alltid ha det :P Haha. Jag har städat idag också, fast det var inte så¨lätt när jag plockade undan och amelia drog fram hela tiden. Men nu när hon sover är det fint och städat igen.

Nu sitter jag och dricker te, och jag har kolakakor i ugnen, jag hoppas att dom blir bra bara :P bakning är inte min starkaste sida tyvär :P Menmen..

Nu ska jag fortsätta kolla på Bones på TV.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jo de va jättekul gumman och ses igen:) Stackars Amelia, hur gick de med hennes fötter sen? Vill ni så bakar ja på beställning:) Fan nu missar ja Bones, pluggar ju nu..



Jajaj hörs i veckan kramar

2010-08-22 @ 20:28:01
URL: http://mammi86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0