22 augusti 2010



God dag!
Igårkväll var jag ut med två kompisar, vilket inte var planerat, vi hamnade på Allstar och jag tycker att vi hade det trevligt. Jag träffade lite olika folk jag inte träffat på länge och jag lärde också känna några nya :) Alltid roligt.

Idag vaknade jag iallafall vid sjutiden. Då slog jag på tv´n så jag och Amelia låg och kollade ett tag på en massa barnprogram. Klockan åtta gjorde jag iordning frukost till oss bestående av flingor med mjölk och mackor. N uhar vi varit ute och cyklat idag igen. Hon är jätteduktig, vi tog en sväng runt Östermalm, var ute i 40 minuter.

Nu ska vi fika lite innan vi åker iväg till Camilla. Hoppas hon är hemma bara :P

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0