12 februari 2010

Hejhej! Kan ni tänka er att jag klev upp klockan sju i morse? Jag vet, det är helt otroligt :) Men jag är väldigt stolt över mig själv! Så jag han tilloch med bussen:)

Första lektionen var idrott, jag och några till var nere i gymmet och tränade lite. Skönt, men mest satt vi och snackade en massa skit, men de tär ju också roligt (Y). Vi slutade tio i tio. Nästa lektion börjar klockan ett. Så jag är hemma nu men ska till bussen snart igen. Jag ville inte vara inne i stan i tre timmar och göra ingenting. Det känns väldigt jobbigt att ha hål i tre timmar när man lika gärna kan vara hemma och göra nytta.

På tal om nytta så måste jag damsuga. När jag kom innanför dörren så ser jag att det ligger ris över hela golven. Då ha rju katten lyckats fått upp skafferiet och dragit ut rispåsen. Så påsen är nu tom, men det ligger som sagt ris i hela lägenheten. Haha. rolig katt :/ Nu ska jag ta fram damsugaren, men vi hörs senare:)

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0