13 februari 2010

Hallå godingar! Nu har jag pratat med mami på telefonen och fått klartecken på att jag kan ha bilen i morgon. Så jag slipper gå ner till kyrkan. Jag ska nämligen jobba i kyrkan i morgon på gudstjänsten. Dela ut psalmböcker, läsa någon text och samla in kollekten.

Jag har också pratat med min prins. Vi kommer ju tyvär inte vara med varandra i morgon. Han är ju i Örebro så det känns lite jobbigt att inte kunna vara med sin fästman på allahjärtansdag. Men vad gör man? Vi funderade på om vi ska ha en lliten dejt ändå. Köpa varsin sushi och cama med varandra ;) Gulligt va?

På tal om mat så ska jag gå  in till köker och göra iordning litegran att äta nu. Men ha det bäst ni underbara :)


PS. Nina, det är min favorit också :D DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0