15 februari 2010


God kväll mina vänner! Idag har jag bara tagit det lugnt. Jag vaknade runt åtta-niotiden och gjorde lite varm choklad. Sedan har jag inte gjort så mycket. Tog en sväng in till stan och kollade runt litegranna och köpte en kaffe på Barista innan jag åkte hem.

Hemma så pratade jag lite med syster och träffade hennes kompis Tobbe. Ganska tystlåten kille men han är säkert rolig att bara med om man känner honom :) Jag fick mitt icakort idag också + en kod till internetbanken så att jag sliooer ha med dosan om jag åker någonstans. Just ja, jag fick en tis på ortopedtekniska den 22a klockan 09.00. Jag ska då testa om mina gjutna sulor passar:)

Pappa kom hem vid halvfyra-tiden. Vid fyra så körde jag honom rill Hårlinjen i Timrå för att han skulle fixa någonting med deras datorer. Så då passade jag på att boka en tid för att färga utväxten och toppa håret. Det kommer att bli skönt. Halv fem körde jag in Maggie till stan då hon skulle på dans. Jag plockade upp pappa på vägen också.

Nu sitter jag här i lägenheten och har nyss satt upp håret i spolar som ni kanske såg ;) Imorgon är det jag som kommer ha vackert hår! Jag sitter och ser på White collar medan jag dricker thé nu. Jag är på första avsnittet. Än så länge är det väldigt bra, så jag tycker verkligen att ni också ska börja se den serien!

Nej nu ska jag fortsätta titta. Ha en bra kväll och sov gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0