14 januari 2010

God morgon!
Jag har varit vaken i en timme redan. Jag var tvungen att hämta pappa på glasmästeriet. Han har lämnat in bilen för att byta framrutan. Men jag funderar på att krypa ner med älsklingen i sängen för att sova en liten stund till innan jag måste fara mot sjukhuset.


Jag har tid 09.45 för att kolla mina fötter. Sedan är det skolan. Hantverksteknik först, företagsekonomi sedan. Idag är det långdag. Jag slutan vid 16.20 enligt schema, tror jag. Men jag ska ha prov så det kan bli senare.

H;s mamma fyller år idag så han ska bjuda på middag. Det lutar åt sushi. Mumma säger jag bara. Eftersom hans pappa inte äter det så fåt vi köpa någonting annat till honom. Och jag måste hitta en fin blombukett också.

Nu ska jag krypa ner under ett varmt täcke. Jag ska bara hälla i min lite vatten först för att dämpa hungern litegranna.

Kommentarer
Postat av: Nadja

åh vad skoj. =) Tack. =) Allt bra? =)

2010-01-14 @ 08:59:53
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0