29 januari 2010

Hej, jag hoppas att ni inte är arga på mig, att jag inte har bloggat menar jag. I tisdags så snackade jag med en kompis och han tyckte att jag skulle med och åka lastbil. I början var jag lite osäker. När kommer vi tillbaka, jag har ju skola, vem ska ta hand om katten? m.m. Emil sa att vi skulle komma hem dagen efter. Jag började 12,25 så vi skulle hinna hem i god tid sa han.

Emil och Niklas hämtade upp mig på isladanparkeringen, sedan for vi mot Strömsund. Vi tänkte att vi skulle leka lite medan vi åkte så jag skulle räkna hur många saabar vi mötte, emil skulle räkna audi och niklas volvo. Men det blev mörkt så fort så att vi kunde omöjligt se märket på bilarna utan att ha helljuset på, vilket som antagligen inte skulle bli så populärt.

När vi kom fram så tänkte grabbarna duscha men nyckeln in där duschen ligger var borta, så niklas tog en dunk med vatten, gick ut i snön och duschade ute i kylan. Emil däremot stod över. Det skulle jag också ha gjort:P

På morgonen fick vi lossa och lassa igen:P Sedan styrde vi hemåt igen. Eller, dom skulle till Stockholm, men inte jag :P



På onsdagskvällen såg jag Hedbergskas vårshow med mamma, Maggie, Vera+ hennes familj. Showen var som alltid bra. Ikväll är det sista chansen så jag tycker verkligen att ni ska gå om ni har tid.

På tal om tid, nu har inte jag tid att skriva längre.

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0