4 maj 2010

Hallå!
Hur  har eran morgon varit? Min har varit toppen :)
Vaknade av att världens gounge hoppade på mig ;) Jag och hennes pappa låg och drog en stund.
Klockan åtta var jag på polisstationen för att hämta ut mitt nya pass och sedan for vi på McDonalds och åt frukost.Sedan for vi runt i stan.
Nu sitter jag på skolan :) Om ca tio minuter ska jag ha religion och sedan slutar jag..

Jag ska till Annelies café sedn och filka och surra en massa skit :)

Mamma slutar fyra, sedan ska jag och hon på Ohlssons tyger och köpa lite saker till klänningen som jag glömde köpa sist jag var där.

Nu ska jag facebooka lite innan lektionen :)

Ha en toppendag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0