15 september 2010

Hallå!
Imorse klev jag upp fem minuter i sex, mamma var här ungefär vis kvart över. När jkag kom till jobber var det bara att köra igång på studs. De som stängde igår slarvade litegranna, det var många bord som inte var torkade. Men alla kan ju glömma bort.
Jag fick rast vid tiotiden så då åt jag pannkakorna som var kvar sedan middagen i förrgår. GOTT :D

Nu är jag hemma, slutade halv fyra så Tommie stog på parkeringen och väntade på mig då. Sedan for vi iväg till dagis och hämtade Amelia. Älsklingen har precis diskat och jag ska börja med maten. Så nu sitter dom här två knasbollarna i vardagsrummet och kollar på MonstersINC.

Nej, nu ska jag gå och göra hemmagjorda köttbullar.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Jag undrar hur det funkar med Amelias mamma? Hur hon hanterar att du är med i bilden och så, att du är med till dagis osv..



Jag är i typ samma sits som dig och då barnets mamma Hatar mig så är det skitjobbigt då hon inte vill att jag ens ska träffa barnet.



//fundersam

2010-09-27 @ 12:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0