16 februari

Go´kväll

Jag lever fortfarande trots att jag inte har bloggat sedan i september. Jag har bara inte haft någonting att skriva om. Fast det har jag väl inte nu heller, ingenting viktigt iallafall :P

Vi har flyttat igen föresten, nu bor vi i Finsta, så jag har nära till jobbet, när snön försvinner har jag tänkt att jag ska börja gå till jobbet. Det är ju nyttigt med promenader. På tal om det så borde jag börja träna, eller iallafall ut och springa.

Förövrigt då, vad har hänt under dagen? Jag har varit ledig idag, så jag passade på att tvätta och stälda här hemma. JAg klev upp klockan sju när tommie och Amelia klev upp. Sedan har jag varit igång hela dagen. När jag städat klart så bakade jag kanelbullar medan jag väntade på att tvätten skulle bli färdig. Klockan tre slocknade jag och sov till fyra då Tommie kom och väckte mig. Vi for till Ikea och svärmor bjöd på mat.
När vi kom hem igen hoppade jag in i duschen innan jag for iväg på konfirmandundervisning i Timrå.

Nu sitter jag och kollar på American Pie på sexan samtidigt som var pratar med världens underbaraste kompis på msn. Så nu säger jag hejdå till er.

Ha det bra och god natt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0