Onsdag 121017

 
 
Men mitt förra inlägg då? Har jag börjat springa än då? Haha, ärligt så har jag inte det. Jag kanske borde ändra måler med tre ggr i veckan till en gång i veckan. Jag kan ju inte köra slut på mig det första jag gör ;) Jag hade tänkt att springa idag, men det har regnat till och från så jag köände inte direkt för det. Så söt som jag är kommer jag ju bara att smälta bort i regnet..
 
Men lyckan då!? Man blir nog inte lycklig över en natt. Men jag är glad, riktigt jäkla glad! Jag har det finaste vännerna man kan tänka sig. Det är speciellt en som jag tänker på, Alex är den där vännen som alltid finns där. Har jag hittat en ny favoritlåt så är det henne jag ringer och tvingar henne att lyssna på den. Är jag glad över någonting så är det henne jag ringer först av alla. Om jag har haft en dålig dag så finns det ingen som kan muntra upp mig så som hon kan. Hon är tjejen som jag kan vara allvarlig med men hon är också tjejen som jag kan vara barnslig med. Vi förfestade för några veckor sedan, bara hon och jag. Det var lätt den bästa förferren jag haft.
 
Jag har träffat någon också. Han är helt underbar. Jag tänker på honom hela tiden. Jag trodde aldrig att han skulle kolla åt mitt håll men det gjorde han och jag känner hur det pirrar i hela min kropp när han ser på mig. Det känns som om jag flyger när han ler mot mig. Han får mig att skratta. Jag kan ligga vaken och bara höra hans andetag när han sover. Jag är kär. På riktigt den här gången. Han får mig att må bra, allting känns så lätt när han är med. Jag är rädd att jag ska skrämma iväg honom, jag är rädd för att vara för på, jag är rädd för att han ska tröttna på mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0